Joost West thuis best!

Winkelwagen:

0 artikelen

Klachten

Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft gekocht, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@joostwest.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Binnen 14 dagen berichten wij u over de afhandeling van uw klacht. 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar JoostWest bij is aangesloten.
U kunt vanzelfsprekend ook telefonisch contact opnemen met ons, tel. +31 (0)6 345 65 267